طراحی سایت ، سئو ،تبلیغات در گوگل

مبل ایفل
  • ۰
  • ۰

تعمیرات مبل صادقیه ارزان | مبل ایفل

بررسی تعمیرات مبل صادقیه ارزان

صادقیه محلّه‌ای در غرب تهران است. پیش از انقلاب ایران (۱۳۵۷) نام این محله آریاشهر بوده‌است. اکنون دربردارنده محله‌های از جمله صادقیه ،صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس است.

بخشی از صادقیه در منطقه ۲ شهرداری تهران و بخش‌های دیگر آن نیز در منطقه ۵ شهرداری تهران جای گرفته‌است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح مرز میان این دو منطقه می‌باشد که از فلکهٔ دوم آریاشهر آغاز می‌شود به سمت شمال ادامه دارد.

تعمیرات مبل صادقیه ارزان

فلکهٔ دوم صادقیه در این محله قرار دارد که بزرگراه‌های محمدعلی جناح از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال، بزرگراه آیت‌الله کاشانی از غرب و خیابان ستارخان از شرق را به هم پیوند می‌دهد. در جنوب غربی این میدان ایستگاه متروی صادقیه جای گرفته‌است.

در تعمیرات مبل صادقیه ارزان، تعمیرات انواع مبلمان راحتی استیل سلطنتی تخت خواب شو، کاناپه و گران قیمت ها با بهترین پارچه ها و فوم ها، اسفنج ها و ارائه بهترین متریال ایرانی و خارجی و ارائه خدمات رفع لقی و شکستگی انجام می شود.

در تعمیرات مبل صادقیه ارزان، تحویل فوری بوده و با کمترین هزینه در اسرع وقت درب منزل می آید. برای جلوگیری از کلاهبرداری حتما از مجوز دار بودن تعمیر مبل آگاهی داشته باشید.

تعمیرات مبل صادقیه ارزان، دارای مجوز رسمی می باشد. 

تعمیرات مبل صادقیه ارزان بیش از سه دهه است که فعالیت دارد.

تعمیرات مبل صادقیه ارزان

روکش ورق مبلمان، ورق طلا با ضخامت بسیار نازکی است که در حد میلیون در میل ضخامت دارد. این نوع ورق ها قابلیت نصب بر روی هر نوع سطح صافی را دارد.

ورق طلا نسبت به رنگ طلایی دارای شفافیت بالایی می باشد و ماندگار است؛ و به هیچ وجه در شرایط جوی رنگ عوض نمی کند. نگهداری ورق طلا نسبت به رنگ طلایی بسیار سخت تر می باشد.

اگر ساکن تهران می باشید و در منطقه صادقیه زندگی می کنید، برای تعمیر مبل خود می توانید با تعمیرات مبل صادقیه ارزان تماس بگیرید و از خدمات ما آگاه شوید.

تعمیرات مبل صادقیه ارزان به خانه شما کارشناس می فرستد و برای تعمیر مبلتان، به شما مشاوره می دهد.

تعمیرات مبل صادقیه ارزان، برای صرفه جویی در زمان و با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت خدمات خود را به صورت VIP ارائه می دهد.

تعمیرات مبل صادقیه ارزان یکی از با سابقه ترین تعمیرات مبل در کل تهران می باشد و جز برترین های مبل سازان تهران است و دارای مجوز اتحادیه می باشد.

اگر مبل کهنه داشته باشید و بخواهید آن را تعویض کنید می توانید به تعمیرات مبل صادقیه ارزان مراجعه کرده و مبل کهنه خود را با مبل نو تعویض کنید. 

تعمیرات مبل شرق تهران بزرگ | تعمیرات مبل شمال تهران بزرگ | تعمیرات مبل غرب تهران بزرگ | تعمیرات مبل صادقیه ارزان | تعمیرات مبل ستارخان ارزان | تعمیرات مبل یوسف آباد ارزان

  • ۹۸/۱۰/۲۵
  • mehrad.ads28 mehrad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی